Mycket engagerad
370 inlägg
Någon som vill göra mig sällskap på min godisfria period. Förra gången stöp jag på 52:andra dagen.
Kimsi: Vad grymt duktig du är. Vi andra med :) vi kommer att nå våra 100 dagar
Hej! Jag vill också vara med, men jag startar idag!
Jag kan ju vara med på ett litet hörn och titta på även om jag vägrar vara utan min 70 % chokladbit på 10 gram som jag äter på kvällarna. Ni är så duktiga allihopa !! Kram och Pepp !!
Jag är lite sugen på att vara med...jag antar att glass räknas som godis?
Jag har faktiskt inte räknat glass som godis om man inte äter onormala mängder. Det är sommar så jag tycker det är ok. Kul att så många är med. Jag fick bråka med mig själv i affären idag men jag avgick med segern. Det blev jordgubbar isf "gofika". Pepp Pepp
Äh man måste ha lite s.k "ätardagar" där kanske liiiite godis slinker ner. Annars bli man ju knäpp :D
Jag utesluter även glass, för annars triggas jag igång. Tycker faktiskt det går riktigt bra så här på fjärde dagen, även om tankarna konstant går till sötsaker och läsk. Nån gång måste ju de tankarna ge vika :P
Fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra på min födelsedag. Alternativ 1: äta och njuta, Alternativ 2: avstå och känna sig nöjd. Svårt val...
Du är välkommen hundvan, hoppas verkligen att du kommer igen. Kram och Pepp till dig :)
Och där förstördes det hela...med en kakbit på jobbet. Jaja.