Häng med i utmaningen som får dig att äta hälsosammare på ett roligt och enkelt sätt!
Regler
Reglerna är enkla; varje gång du äter en hälsosam middag tar du en bild på den med din mobil eller skriver vad du åt och postar det i facebookgruppen. Har du inte facebook går det alldeles utmärkt att skiva i denna tråd eller skriv ett blogginlägg här på matdagboken. På så sätt kan alla samt du själv ha koll på hur många hälsosamma middagar du har ätit. Kom igen nu! ALLA är välkoma och glöm inte bjuda in dina kompisar:-)
Veteran
5096 inlägg
Spännande, särskilt med tanke på vad som anses hälsosamt, tolkas olika från person till person. :)
Absolut, det är så olika och beror på vad målet är :-)
Låter kul! Ska vi dokumentera vikt och näringsinnehåll av den fotograferade måltidstallriken också? Det blir till att bidra med Kalles husmanskost. Har livnärt Smålänningar i generationer. 😊
Jag hänger på! 😃
Antar att det ska följa med ett recept, eller?
Jag är med!
Kul! Det behövs inget recept eller näringsinnehåll, men det är en stor bonus om ni tar med det :-)
Hjälp ! Hur får jag in en bild på maten ???
Johan. Tack för en inspirerande utmaning!
Undrar också hur man får in en bild i bloggen?
Jag äter bara vanlig husmanskost de dagar jag inte fastar, och dom lagar jag efter vanliga recept eller hittar på så speciellt nyttiga är dom väl inte i den meningen.
Jag ser däremot fram emot att se lite matbilder här då jag inte har Facebook