icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Anmälan till BIGGEST LOSER 2017!

Veteran
6812 inlägg
2 januari 2017 15:48

Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!

Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!

• Denna omgång håller på till 28 juni.
  • Kom in med Er startvikter här senast 8 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
  • Under måndag 9 januari kommer ni bli indelade i lag.
    Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser tråden!
  • Uppdaterar sidan här med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
  • Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
  • Första viktinlämningen lagvis skall in 11 januari.
  • (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)

Länk till Hemsidan: http://sites.google.com/site/biggestloservaaren2017/home

Alla är välkomna!

• Veteran
    6812 inlägg
    6 januari 2017 15:35

lamma kommer att lägga in en länk i helgen!

• Veteran
    6812 inlägg
    6 januari 2017 15:55

• Veteran
    6812 inlägg
    6 januari 2017 16:35

Nu finns länken inne till Hemsidan och startvikterna!

• Veteran
    6812 inlägg
    7 januari 2017 19:07
  • Mycket engagerad
    407 inlägg
    8 januari 2017 10:24

Jag är med. Startvikt 81,1 kg. 

FrkM
    http://padetrettio.blogg.se

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    8 januari 2017 10:28

Jag fortsätter gärna i lag Solgul :-) Startvikt 65,7

• Veteran
    6812 inlägg
    8 januari 2017 11:10

FrkM du tillhör lag cerise

mosel lag solgul

• Veteran
    1622 inlägg
    8 januari 2017 11:58

Jag vill vara med i denna utmaning..  Start vikt 91 kg 4 januari smiley

• Veteran
    6812 inlägg
    8 januari 2017 13:17

Piaan55 välkommen du tillhör lag grön 

• På gång
    47 inlägg
    8 januari 2017 13:27

Jag vill hälsa till alla här i BL och speciellt till lag Cerise som jag själv tillhör. Jag kan presentera mig som en tävlingsmänniska och kommer ge 100% och hoppas vi alla stöttar och pushar varandra både i med och motgång.
    ​Detta kan äntligen vara det jag behöver för framtiden och jag ser fram mot vår lättare resa. Jag har provat mycket under min livstid och att tävla mot andra är nog det som sporrat mig mest (hade en tävling på jobb för några år sedan).
    ​Jag har spelat innebandy där jag var målvakt men slutade för ett år sedan, kan säga att jag höjde medelåldern rejält i laget :) Nu fortsätter jag som lagledare i laget.
    ​Sen 2 år tillbaka har jag tagit upp hästintresset och rider islandshästar.
    ​I mitt jobb är det inte mycket motion då jag jobbar på Daglig Verksamhet inom FUSS (före detta LSS) och där har jag glädjen att umgås med våra deltagare som många av dem är speciella med sina olika handikapp.
    ​Min viktminskning kör jag endast genom att räkna kalorier med hjälp av viktdagboken (ca 1100/dag), utesluta sockerprodukter såsom godis/läsk mm och den enda motion är att jag rider några ggr/vecka.
    Sen kanske det utvecklas mer eftersom vädret också ändras :)

Tack för ordet

Nu kör vi och ger järnet!

:)