Veteran
6812 inlägg
För en del kanske sommaren har sätt sina spår på vågen!
Så häng med nu när vi drar igång en ny omgång med Biggest Loser!
Biggest Loser hösten 2016!
Matdagboken delar ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 28/12-16
- Kom in med Er startvikter här senast 3 sept! ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Ni kommer bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser Hösten 2016!
- Lagindelningen kommer en länk så fort den är klar!
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 7 sept!
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Länk till Hemsidan: http://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2016/
Alla är välkomna!
Hej igen! Jag vill vara med i höst också. Behöver hålla koll på vikten. Är gärna kvar i lag Solgul.
Jag är gärna med igen
Startvikt 81.6 kg
Minns inte vilket lag jag var med i senast men har varit med i flera olika tidigare.
Hej! Jag är ny och skulle vilja vara med! 110 kg..... 😳
Vill vara med som dimmigt körsbär. Startvikt 103,8.
Jag är fortsätter i dimmigt körsbär. Startvikt kommer på onsdag. Bortrest utan våg.
84,4 kg
Jag vill vara med igen, startvikt kommer onsdag.
Jag är gärna med igen! Startvikt kommer i morgon. Är med i det lag där det passar!! Tack!!
Hejsan,
behöver all draghjälp som kan fås Så om jag får vara med där det passar blir jag glad.
min vikt idag =startvikt? Är 98 kg.
Här har sommaren tyvärr satt sina spår......så jag vill vara med igen. Kör igång imorgon med nya tag.
Startvikt: 90,6 kg