icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

ANMÄLAN TILL BIGGEST LOSER Våren 2019!

Veteran
6812 inlägg
1 januari 2019 09:49

Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!

Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad! 

• Denna omgång håller på till 26 juni.
  • Kom in med Er startvikter här senast 6 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
  • Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser tråden!
  • Uppdaterar sidan här med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
  • Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
  • Första viktinlämningen lagvis skall in 9 januari.
  • (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)

Alla är välkomna!

Länk till hemsidan:https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2019/

Länk till Startvikter:https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2019/startvikter

Länk till Lagindelning:https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2019/lagindelning

• Mycket engagerad
    177 inlägg
    9 januari 2019 19:16

Hej!

Jag vill också vara med! Startvikt 98,7 blush Det här borde verkligen peppa och hjälpa mig att komma igång med ett hälsosamt liv.

• Nykomling
    4 inlägg
    9 januari 2019 19:23

Hej förstår inte hur jag skall få in vikten som nu är 80.7 år med i laget cerise

mvh

morsan81

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    9 januari 2019 22:51

@morsan81 Du går in i forumtråden ”Lag cerice våren 2019” och kopierar senast skrivna listan och fyller i din egen vikt. Hjälpte det? :)

Jag tror Havet la in din vikt den här gången! :)

• Veteran
    6812 inlägg
    10 januari 2019 03:19

Sötbiten välkommen du tillhör lag havsblå! 

Tack kitty72! 

• Nykomling
    4 inlägg
    10 januari 2019 13:08

Tack kitty72 men kanske är det så att det inte funkar från telefonen får det ej att funka suck🙈

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    10 januari 2019 22:38

@morsan81 - vet att vissa har problem med att fylla i från mobilen. Men du kan bara skriva in din vikt i tråden i Lag cerice så kommer nån annan hjälpa dig att fylla i listan! :)

• Mycket engagerad
    124 inlägg
    16 januari 2019 13:25

Hej! Det här verkar spännande och kanske vad jag behöver. Var på hälsokoll i går och det fick mig att inse att nu är det viktminskning och träning som gäller!

Men... hur gör jag för att komma med????

82,5 kg

• Veteran
    6812 inlägg
    16 januari 2019 20:45

Magsi56 du är välkommen till lag cerise

• Mycket engagerad
    124 inlägg
    17 januari 2019 10:24

Ok, tack. Vad gör jag nu då?

• Mycket engagerad
    124 inlägg
    17 januari 2019 10:36

Ok, kanske fattar nu... det här med att kopiera och lägga till sitt eget.. Vi får väl se.

Men kul att bli peppad här i alla fall. Mycket igenkänning i Kitty72 i alla fall. Bara det att jag har levt så i nästan 20 år mer!

Ha en fantastisk dag smiley