Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut ett 6 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 24 juni 2020!
- Kom in med Er startvikter här senast 6 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser tråden!
- Uppdaterar sidan här med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 8 januari om det har kommit in anmälningar (annars 15 jan i nödfall)
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Alla är välkomna!
81.7 kg
Havet! Skrev Meddelande ti¨ll dig på BL hösten 2019. Kan du vara snäll och läsa det. Vet inte hur jag ska skicka medelanden till andra.
Jag är med. Lag Solgul om det fortsätter. Starttvikt senare i veckan.
Jag är gärna med - 82.5kg startvikt 1. Januari
Hänger på, startvikt 99,9.
Jag har startvikt 78,4 och fortsätter gärna i lag Solgul.
86,7
72,5 på nyårsafton och ska ner till 53-55, igen...
Vill gärna vara med och hoppas vi blir fler dimmiga körsbär. Vägermig i morgon biti
Vem gör rubrikerna för kategorier. Saknar attkunna göra en trådunder rätt kategori.
Jag ä gäna med!
Väger mig i morgon så kan jag komma in med aktuell startvikt
Det hände något med strul på jobbet och en massa jul i december så jag är inte där jag slutade innan jul nu :O