icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bästa julklappen 2011.

Utmärkt medlem
505 inlägg
24 december 2011 09:29

Min bästa julklapp förutom min fina häst som jag köpte mig i höstas är det faktum att jag har gått ner 30 kg sen i somras. Tänk vilken skillnad det har gjort för mig. Nu klarar jag allt som var svårt tidigare och vilken bra kondition jag har fått och min lilla hund också för den delen. Så God Jul alla som kämpar. Det blir bra i slutändan även om vägen är krokig med många frestelser.

• Utmärkt medlem
    590 inlägg
    24 december 2011 15:16

Grattis!! Jag har klarat mig hyfsat men långt ifrån lika bra som du... Klarade inte delmålet till julafton, så jag har tröstätit vilket är idiotiskt särskilt som jag bara är två kilo ifrån delmålet och borde vara jättenöjd. Men det var nog ingen bra idé att sätta delmål till julafton, nästa gång ska jag välja ett neutralare datum God Jul till dig, hund och häst :)

• Utmärkt medlem
    505 inlägg
    24 december 2011 16:22

Det är lätt att bryta ihop men man får ta nya tag sen. Jag hade som mål att komma under 70 kg till nyår. Det fattas 1,3 kg till det och nu i jul så blir det en massa gott så jag tvivlar. Men jag kämpar vidare sen. Har ca 15 kg kvar nu till mitt mål. Men jag känner mig ändå nöjd och mycket lättare :)

• 25 december 2011 18:12

Grattis! Vilken bragd.

• På gång
    23 inlägg
    26 december 2011 12:09

Grattis Emmalena:)!!