På gång
24 inlägg
Hej, jag är en redan smal tjej som idag är 173cm lång och väger 56kg. Jag söker någon träning/peppkompis som vill prata via internet och kanske ses ibland. Gör inget om vi bor i olika delar av landet. Jag vill bli mer fit och samtidigt behålla min vikt eller gå ner nått kg till. Någon som vill ha lite kontakt? Jag kanske kan utbyta mina erfarheter? Både tränings- och matmässigt? Hör gärna av er!
Alltid kul med peppkompisar, bor du i Ale?
Hej! Vi verkar ha ganska lika mål. Jag har alltid varit smal hela mitt liv, men de senaste månaderna har jag gått upp. Idag är jag 174 cm och väger 57 kg. Vill gå ner till min "normal" vikt som är 52-54! :) Har aldrig tränat i hela mitt liv, så behöver garanterat pepp. Bor i Stockholm, var bor du? :)
Hej! Ledsen för sent svar! Tyvärr missade jag att uppdatera min profil! Jag bor i Stockholm nära Fridhemsplan. Jag har börjat ändra om lite vanor i mitt liv men verkar ha hamnat på någon typ av seg resultatmässig period! Ni som har tips angående styrketräning som inte är mitt starkaste ämne får gärna komma med dessa! :) vill ni byta mailadresser eller kanske hålla kontakten här?
Hur gammal är du & var tränar du? Jag är 22, tränar på Friskis och bor på Söder :)
Jag är 22 år och tränar på Friskis! Oftast på Kungsholmen och på Ringen!