Veteran
6812 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Jag vill fortsätta vara med =)
Jag vill också fortsätta att vara med ...har många kilon kvar. Är med i lag Åskgrå. Kul att du orkar fortsätta att göra det här för oss Havet!!!
*räcker upp handen* Jag vill absolut vara med :) Hör till lag SilverSolgul. Tack Havet för att du orkar med oss en omgång till :)
hänger på igen
Absolut - det har har varit inspirerande att se att jag inte är ensam om att kämpa, tack för draghjälp och klart jag vill vara med. Målet är många kilo bort. Roligt att du Havet orkar :-) PlommonSenap
Följer med mitt fantastiska lag Silversolgul hela sommaren, vi har tappat många kilon tillsammans, härligt med underbara viktkompisar. Havet du är fantastisk som orkar hålla i det här!! Stor eloge till dig!
Jag vill såklart också vara med. Dimgråsand tillhör jag!
En till lag Dimgrå Sand!
Jag vill gärna fortsätta vara med! Är idag med i Lag Grön ... men vi är inte många kvar. Tack havet för att du tar tag i detta!
Jag vill också fortsätta att vara med :) har en del kilon kvar att gå ner. Lag Åskgrå.