På gång
22 inlägg
Hej Jag söker er som väger runt 100 kg och som vill gå ner minst 10 kg till 1 December. kanske mer? Här kan vi motivera och inspirera varandra. Vägning varje Måndag morgon. Vi lämnar resultatet här i forumet. Lite utmaningar och annat kul kommer vi ha med. Men vi har ett mål i sikte och det är 90 kg! Jag började idag är ni på?
Började föra veckan på 98,2 kg. Ska ned till 88 vid jul ha jag tänkt.. Börjat trögt denna vecka iaf, ingen motion alls =(
jag vägde in mig i måndags också på samma vikt som du och ska också gå ner till 90 tänkte jag innan jul jag är med kolla även på denna tråd http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=5345&Sida=4
Jag väger 102 och det har jag gjort ett tag . Idag har jag börjat träna igen , det blev zumba och motioncyckel 30 min. båda på gymmet ....
Har gått ner 1 kilo så nu väger jag 101....
grattis Balkan :)
Idag gick jag till jobbet , lite över 3 km. och gick hem i kväll .Det blev runt 6 km i rask takt , är nöjd..... Hoppas det går bra för alla andra här :)
Började idag 103kilo. Ska ned till 88 vid jul
jag gick ner 2 kg denna veckan :) 99 kg nu.
Hej! Började med LCHF igår för första gången. Började på 103,7kg och nere på 102,7kg idag! :D Joinar er gärna i kampen mot kilona till 1/12 :) Fortsätter det så här så verkar det ju iallafall finnas hopp:) Pepp på er!
Hej! Började med Lchf idag för första gången=) Jag är gärna med här också! Vägde in mig på 100,2 i morse .