icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Halv måltid

Veteran
2763 inlägg
25 juni 2026 10:53

Finns det tankar på att man ska kunna lägga in till exempel en halv eller annan del av en måltid/favorit?

Som idag: jag la in min "smörgröt" till frukost men orkade bara halva portionen. Det är massor av ingredienser och jag kan så klart dela manuellt, men det vore väldigt praktiskt att kunna lägga in 1/2 portion...

  • Veteran
    8201 inlägg
    25 juni 2026 12:52

    Om du lägger in din gröt som ett recept fungerar det att välja olika storlekar på portionensmiley

  • Veteran
    2763 inlägg
    25 juni 2026 12:59

    Tack - då ska jag genast testa detta! 👌

  • Veteran
    2763 inlägg
    25 juni 2026 13:09

    Nu gjorde jag det, och nackdelen var att jag inte kunde lägga in eget livsmedel. 
    Men strunt samma, nu vet jag att det går. Typ ☺️