Veteran
2763 inlägg
Finns det tankar på att man ska kunna lägga in till exempel en halv eller annan del av en måltid/favorit?
Som idag: jag la in min "smörgröt" till frukost men orkade bara halva portionen. Det är massor av ingredienser och jag kan så klart dela manuellt, men det vore väldigt praktiskt att kunna lägga in 1/2 portion...
Om du lägger in din gröt som ett recept fungerar det att välja olika storlekar på portionen
Tack - då ska jag genast testa detta! 👌
Nu gjorde jag det, och nackdelen var att jag inte kunde lägga in eget livsmedel.
Men strunt samma, nu vet jag att det går. Typ ☺️