icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

(Lag 2 Biggest Looser våren 2021) överförd och avslutad

Veteran
8083 inlägg
10 januari 2021 09:58

• Veteran
    1371 inlägg
    13 januari 2021 19:33

Vikt v.2......84.8 kg

Sorry jag lämnade årets ivägning som start först, var kvar i det gamla BL då man alltid lämnade årets start vikt oavsett när på året man gick med i BL 😊 Men nu vet jag bättre! Tack snälla för insläpp, glad att jag kom med ❤

(Om någon undrar på den stora skillnaden på min vikt från 4 jan till idag 13 jan, så har jag vattenfastat 10 dagar, så det är ingen felskrivning, jag gick ner -6.9 kg, så det kan ju bli ett plus till nästa vecka nu när jag börjar äta mat igen, men jag ska kämpa! Fastade inte för viktminskning i första hand, utan av andra hälsoskäl, viktminskningen är ju såklart varmt välkommen den med 😀

Heja oss, nu ska vi klara våra mål tillsammans ❤

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    13 januari 2021 21:48

Det här ska bli kul, mitt mål är att det får ta tid men blir en varaktig viktminskning. Målet för 2021 är att gå ner 12 kg. 🌺

• Veteran
    8083 inlägg
    13 januari 2021 22:26

Sisco17 och Modler har inte lämnat sina startvikter. Sisco17 är  anonym så där kan jag inte se när hen har varit inne på sidan och jag kan inte heller maila. Modler var inne senast igår. Jag går och lägger mig nu och så får jag se i morgon fm om de svarat. God natt!

• 14 januari 2021 10:28
    klaraelv skrev den 13 januari 2021 17:34

Mitt mål är att inte gå upp någon vecka, helst gå ner varje vecka. Har inget viktmål med BL, men mitt egna viktmål är bort med minst 13 kilo helst 15, men det kan få ta den tid det tar. Jag har lovat mig själv att om jag går ner 1 kg eller mer någon vecka så ska jag återaktivera mitt plusmedlemskap, det förra gick ut vid årsskiftet.

Vad har ni för mål?

Nu kör vi.

Mitt mål är att gå ner 12 kilo. Var på god väg förra våren, då var jag 5 kilo från mål. Men så kom semester...

• Veteran
    8083 inlägg
    14 januari 2021 12:49

Fortfarande inget livstecken från Sisci17 och Modlar, Att folk skulle ledsna efter någon vecka hade jag förutsett och därför bestämt att man blir utesluten om man inte rapporterar på 2 veckor, men att någon inte skulle komma till start det fanns inte i mitt huvud, Modlar var inne på tråden 12/1 Sisco är anonym, så hen vet jag inget om. Ifall det dyker upp fler förfrågningar funderar jag på att släppa in dem-

Vad tycker ni om det?

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    14 januari 2021 18:19
    babs2 skrev den 14 januari 2021 12:49

Fortfarande inget livstecken från Sisci17 och Modlar, Att folk skulle ledsna efter någon vecka hade jag förutsett och därför bestämt att man blir utesluten om man inte rapporterar på 2 veckor, men att någon inte skulle komma till start det fanns inte i mitt huvud, Modlar var inne på tråden 12/1 Sisco är anonym, så hen vet jag inget om. Ifall det dyker upp fler förfrågningar funderar jag på att släppa in dem-

Vad tycker ni om det?

Om någon vill vara med är det ju vem som är mest vilja så finns det plats som egentligen inte utnyttjas på rätt sätt så kör på för reglerna du satt upp är inget luddigt utan rakt och konsivt.
    Ledsnar jag på vägen så får jag bita i det sura äpplet och hoppas det blir en öppning om jag börjar få ågren så förväntar mig inget annat än att kickas ut om jag inte håller mig inom ramverket och det har vi alla genom att anmält oss.

• Mycket engagerad
    308 inlägg
    14 januari 2021 19:06
    Bariatri skrev den 14 januari 2021 18:19

Vad tycker ni om det?

Om någon vill vara med är det ju vem som är mest vilja så finns det plats som egentligen inte utnyttjas på rätt sätt så kör på för reglerna du satt upp är inget luddigt utan rakt och konsivt.
    Ledsnar jag på vägen så får jag bita i det sura äpplet och hoppas det blir en öppning om jag börjar få ågren så förväntar mig inget annat än att kickas ut om jag inte håller mig inom ramverket och det har vi alla genom att anmält oss.

Håller med.

• 14 januari 2021 19:25

Mitt mål är 20kg under 2021,ju fortare ju bättre 🙈

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    14 januari 2021 19:43
    monosc skrev den 14 januari 2021 19:06
    Bariatri skrev den 14 januari 2021 18:19

Vad tycker ni om det?

Håller med.

Understöder!

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    14 januari 2021 19:54

Vad tycker ni om det?

Det står tydligt startvikt senast 13 januari kl 24.00 så då är det bara att plocka bort.