Veteran
6814 inlägg
Här håller vi till som tillhör Lag cerise! Havet MammaEva Caroolin utter GIGI Eve87 emma1986 ASE6 koppen Skanemia 73kilo ireneq acki marno Sara73 Phenix MikaTela Kickila Hunnahus Cjayme lijepa lenamaria Ksi63 LadyYaz Heelad Länk till Biggest Loser tråden: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=30 Länk till Hemsidan och resultaten:https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Lite smånöjd med att ha kommit ut på en halvtimmes promenad idag. Inte mycket, men mycket för mig :) Hoppas det går bra för alla!
Är lite missnöjd just nu, först uppgång ena veckan (det kan jag ta), men sen stillastående denna. Men jag biter ihop och fortsätter kämpa! Ska försöka bli duktigare på att äta frukost och lunch så tror jag att det kan hjälpa min kropp, är bokstavligen talat skitdålig på det! Lag Cerise v 6 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............92.7 acki ................. marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... 93,6 Kickila............... Hunnahus.......... Cjayme..............
Lag Cerise v 6 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........90.7 73kilo .............. ireneq..............92.7 acki ................. marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... 93,6 Kickila............... Hunnahus.......... Cjayme..............
Hej alla! Ska vi se till att vinna denna veckan ????? Jag är på gång och försöker på detta sätt peppa er alla till ett riktigt bra resultat:-) Ha en underbar vecka.
94,3 kg, neråt sakta....
Lag Cerise v 6 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........90.7 73kilo .............. ireneq..............92.7 acki ................. marno.............. Sara73............94.3 Phenix.............. Mikatela........... 93,6 Kickila............... Hunnahus.......... Cjayme..............
AJ ...det sa pang i ryggen när jag gick hem från jobbet... ryggskott igen. Inte bra, jag som är världsbäst på att tröstäta när jag tycker synd om mig själv.
Lag Cerise v 6 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................89,8 Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........90.7 73kilo .............. ireneq..............92.7 acki ................. marno.............. Sara73............94.3 Phenix.............. Mikatela........... 93,6 Kickila............... Hunnahus.......... Cjayme..............
Lag Cerise v 6 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... 87,3 utter ................. GIGI .................89,8 Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........90.7 73kilo .............. ireneq..............92.7 acki ................. marno.............. Sara73............94.3 Phenix.............. Mikatela........... 93,6 Kickila............... Hunnahus.......... Cjayme..............
Hur går det för er denna veckan? För mig blev det 1.7 kg ner vilket jag är grymt nöjd över. Pepp pepp