Veteran
6812 inlägg
Här håller vi till som tillhör Lag cerise! Havet MammaEva Caroolin utter GIGI Eve87 emma1986 ASE6 koppen Skanemia 73kilo ireneq acki marno Sara73 Phenix MikaTela Kickila Hunnahus Cjayme lijepa lenamaria Ksi63 LadyYaz Heelad Länk till Biggest Loser tråden: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=30 Länk till Hemsidan och resultaten:https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Det står ingen vikt på mig nu men det är min vikt från fredagens vägrar som gäller idag onsdag. Ny vikt på fredag som gäller nästa onsdag.
Små små steg neråt för min del, kroppen vill inte som jag!! Lägger över oss i BL tråden. Lag Ceris v 4 Havet...............85,2 MammaEva.....89,1 Caroolin...........88,5 utter ................. 91 GIGI .................89,6 Eve87 .............. emma1986 ......85,2 ASE6 ................84 koppen .............93,3 Skanemia........93.2 73kilo ..............93,2 ireneq.............. acki .................93,3 marno..............98,4 Sara73............. Phenix.............. Mikatela........... 92,9 Kickila..............97,1 Hunnahus......... 92,8
ireneq lägger till din vikt .
eve87 lagt in din vikt från förra veckan till vecka 4, så den vikten som kommer in från dig på fredag lägger du in på vecka 5.
Lag Ceris v 5 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq.............. acki ................. marno.............. Sara73............. Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.........
Någon som har erfarenhet på om man kan blanda 5:2 med LCHF? Funderar på detta eller endast pröva 5:2.
Skanemia det är flera som gör det. Går du in på färdiga menyer så finns det lchf tillsammans med 5:2.
jo men jag äter strikt LCHF. då är det endast 2 % kolhydrater om dagen och det är inga veckomenyer som är på det. Har nämligen kollat
ok. Du får lägga upp en tråd i forumet där kanske du kan få lite tips om den kombinationen.
ja för inte ens recept i strikt finns här inne och det är ju det eller kanske normal som man äter om man skall gå ner i vikt. Men jag skall göra det :)