Nu är det dags igen! Var tvungen att lägga tråden under 2016 tv.
Vilka vill vara kvar i laget?
Inför några enkla regler:
1.Nu kämpar vi! Skriv gärna inlägg mellan vägningarna. Det gäller att peppa varandra.
2 vikten ska vara inlämnad senast kl 21 på onsdagar (se punkt 4), men ni får väga er när ni vill,
3. Vet man att man ska man vara borta från våg/dator skriv in det i tråden.
4. Saknas vikt 3 på varandra följande veckor tas namnet bort, men man är välkommen tillbaka.
5. Alla ansvarar för att resultattabellen kopieras till BL-tråden kl 21 på onsdagar. Den som kommer in senare kopierar hela tabellen igen.
babs (105,8)...............
Fetis (76,9).................
Nordan64 (105)...........
Lena 444 (108,1)........
Lenamaria (96,6).........
Viljans (88)..................
Frozen (103,5)............
Tesuo (98,1)..............
DontStop (101,5)........
Koppen(101,6)...........
Här kommer länk till hemsidan:
http://sites.google.com/site/biggestloservaaren2017/home
Länk till Lagindelningen:
http://sites.google.com/site/biggestloservaaren2017/lagindelning
Länk till Startvikter:
http://sites.google.com/site/biggestloservaaren2017/startvikter
Kul att så många hänger på!
Fetis! Du kommer igen!
-------------------------------------
I morgon ska jag äntligen ta mig till gymmet. Dvs sambon skjutsar mig dit och sen tar jag mig hem själv. Kom-sig-föret har strejkat när jag ska åka 2 bussar för att ta mig dit, svepskäl men ändå. När han nu erbjöd sig att skjutsa mig så har jag inget att skylla på.
Bra jobbat Babs. Man ska ta vara på de erbjudanden som ges
Ja, jag kommer säkert igen. Har varit lite tungt den sista tiden på alla möjliga vis ... har sagt upp mig från mitt jobb (efter ca 40 år på samma arbetsplats) och har startat eget, för att få mer frihet och satsa mer på mitt mg själv ... tänker starta varje morgon med en lång promenad längs havet eller i skogen. Orkar inte med att springa i "ekorrhjulet" längre. Jag är så tacksam och glad för att ha min man som stöttar mig i detta och vår nya livsstil som detta kommer att innebära, han har under det senaste halvåret sett att jag bara "vissnat" och inte haft ork till att ta tag i mitt liv.
Kram till alla dimmiga körsbär som kämpar på!
Grattis Fetis! Lycka till!
....................................................
Mitt gymbesök gick bra och att ta bussarna hem var inga problem förstås. Nu ser jag med spänning fram emot besöket på VC i morgon.
Grattis Nordan som gick ner mest vecka 26
och grattis Koppen som gick ner mest i juni, fast Havet skrev maj och får gå på bio och fick 3 mån plusmedlemsskap!!!
Grattis till er båda Nordan och Koppen, så himla bra jobbat!
Tackar. Börjar kännas som jag åter är på G. Återstår att se vad vågen visar på tisdag. Normalt väger jag mig onsdagar men vakar så det blir missvisande.
Tack, jättekul! Nu måste jag kolla vad som går, har inte varit på bio på evigheter 😄
Dimmigt körsbär v 28 2 veckor på övertid
babs (105,8)...............
Fetis (76,9).................77,2 (-1,2 kg)
Lena 444 (108,1)........
DontStop (101,5).......
Koppen(101,6)...........
Vi sa ju att vi skulle sätta viktförändringen inom parentes, då menar vi väl att vi hela tiden utgår från "startvikten" vi hade vecka 27, eller har jag missuppfattat?
Pepp till er alla Dimmiga körsbär!
Det är nog en bra ide Fetis. Förändringen per vecka blir ju ofta lite upp och ner. Jag röstar för total förändring sen vecka 27. Eftersom mitt minne är så uselt ändrar jag vikten inom parentas till den jag hade vecka 27. HÄPP!
babs (107,5)...............
Lena 444 (108,1)........
DontStop (101,5).......
Koppen(101,6)...........
babs (107,5)...............
Nordan64 (105)...........98,1 (-0,8)
Lena 444 (108,1)........
DontStop (101,5).......
Koppen(101,6)...........