Här är våra ursprungliga vikter att se tillbaka på nu när vi börjar komma en liten bit på vägen. Tänk hur långt vi har kommit på bara så kort tid som ett LAG och tänk på hur långt vi kan GÅ.
knubbiga (83,4)
sara65 (81,5)
janebq (81,3)
Touse (81,6)
sundet (80,1)
Kitty72 (84,7)
mison80 (84,4)
Malte14 (83,5)
Fridans (83,3)
TE2014 (84,0)
Freya (82.4)
Apetina (85,0)
fcaf01 (82,5)
carina09 (80,9)
utter (83,1)
porfyr (81,1)
DYR (82.1)
petraj74 (81,1)
SuperK. (80,0)
jennnyc (82,6)
TinnaKn (82,0)
Louise71 (85,7)
Tinetoll (81,8)
Kaleidio (86,0)
Emmsans (81,4)
Kör hårt, Lag Plommonlila. Kör Hårt!
Men, fb är väl inget krav!
De som vill kan ju skriva där!
Nu kämpar vi oss nedåt istället!
Fast det ena måste väl inte utesluta det andra, Tror inte att någon som väljer att joina gruppen på FB kommer sluta läsa och skriva på detta forum, Men anser väl att om man te.x skulle vilja börja diskutera något så det lite lättare att göra det på FB då man kan dela upp diskusionerna på ett helt annat sätt...
Säg att man diskutertar 3 olika saker på detta forum och säg att 15 personer e med sammanlagt, Då blir det väldigt svårt att hänga med i dom olika diskusionerna då allt läggs ovanpå varandra och finns ingen struktur och uppdelning som håller isär frågorna!
Men forumet fungerar alldeles utmärkt till att skriva PEPP...
Så PEPP PEPP lag Blommonlila
Janebq:
Vad gäller vikterna: Vi ska rapportera dem på onsdag till själva tävlingen. Vad jag inte vet är om det är en sammanställning de vill ha in eller om det är hela laget individuellt. Men jag ska rapportera in min vikt imorgon på morgonen både här och Biggest Loser forumet tänkte jag. Däremot kanske det är najs för oss om de kommer in hit först, för då har vi ju möjlighet att peppa varandra :-)
Om ni skickar in dem här på tråden tills lunch så kan jag sammanställa dem i beskrivningen av forumet och sedan skicka in sammanställningen på eftermiddagen till Biggest loser. Vad tror ni om det? Kanske vill de ha vikterna individuellt.
Jag hittar fortfarande inte FB-gruppen. Jag heter Sara Dahlgren (sitter och äter pizza på min profilbild, har kort hår och rosa blus på mej) Kan du lägga till mig?
Veckans nya vikt: 81,4 kg
Wee! Gått ner 2 kg denna vecka 😀
Tänker som DYR ang Fb, lättare att diskutera saker och det är helt friviligt.
https://www.facebook.com/groups/816508781752281/?fref=ts Hoppas detta fungerar.
Grattis, knubbiga! Grymt jobbat! Jag lägger in det i gruppbeskrivningen, om det är ok? Tänker att jag sedan bara kan copy-paste:a det till BL.
Wow! :-D
Det går fint fint !
Sara65 om du kollar på lag solgul hur dom har gjort att dom lägger upp startvikt sen fyller man i själv veckans vikt. Jag hinner inte göra det nu, du eller någon annan kanske gör det? Blir det lättare att hålla koll :)
Jag hinner inte heller riktigt. Men då är det lättast om vi lägger in båda samtidigt va? Start + vecka 3. Annars måste personen i fråga leta rätt på varje startvikt osv
ja exakt