Välkommen (åter) till lag Solgul
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest-Loser-tråden på onsdag varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.Om ni skulle vara lite försenade och vikten redan är överförd till BL-tråden så lägger ni bara till er vikt som vanligt i listan och lägger in den på nytt i BL-tråden och skriver uppdaterad lista.
Startvikter:
Biggan1e...64,2
mosel....... .67,2
CrizCroz.... 75,0
Misslion..... 68,8
Effi............ 77,7
Länk till Biggest-Loser-tråden:
https://www.matdagboken.se/forum/trad/biggest-loser-hoesten-2019
PEPP, PEPP!
Hej, jag är tyvärr inte hemma denna veckan.. Åter nästa!
Har frossat en massa flera dagar och tyvärr resulterade det i 63.9 kg.
Lag Solgul vecka 41
Biggan1e...64,2.....63,9
mosel....... .67,2....71,3
CrizCroz.... 75,0
Misslion..... 68,8...
Effi............ 77,7
mickiw84....70,5
Lägger över tråden.
mosel. Du har nog lagt in v 40 igen tror jag.
Ojdå Biggan, tack för att du uppmärksammade det, jag har ändrat. Jag råkade lägga in fel...
Behöver mycket pepp denna veckan, och troligtvis ett nytt batteri till vågen men jag är rädd att den ska visa mer när den får ett nytt batteri 😂🙈
Lag Solgul vecka 42
Biggan1e...64,2.....
mosel....... .67,2....
CrizCroz.... 75,0
Misslion..... 68,8... 66,9
Effi............ 77,7
mickiw84....70,5
hej' hur la jag skriva in dagens vikt.? Idag var den 70,0... ändrar jag det som står eller gör man .... och sedan ny vikt?
Har inte varit hemma och kunnat väga mig. Ska försöka imorgon. Lägger in vikten på BL.
mickix84, pepp, pepp, jag såg dina meddelanden ovan nu. skrev in din vikt i listan, man tar bort och skriver den senaste vikten i spalten till höger.
Ok, biggan, men jag lägger in listan nu ändå så länge i BL-tråden
Lag Solgul vecka 42
Biggan1e...64,2.....
mosel....... .67,2....72,3
CrizCroz.... 75,0
Misslion..... 68,8... 66,9
Effi............ 77,7
mickiw84....70,5....70,0