icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag Turkos - Våren 2016

Mycket engagerad
423 inlägg
3 januari 2016 13:02

Hej alla Turkosare!

Här i vår lagtråd rapporterar vi in vår vikt varje vecka.

När ni rapporterar in er vikt:
• Se till att ni kopierar senast tillagda lista. Första personen kopierar listan här nedan.
• Klistra in i kommentarsfältet.
• Skriv in er egen vikt.
• Den som sist skriver in sin vikt (ska vi säga att vikten ska in senast kl. 22.00 onsdagskvällar?) kopierar över listan till den stora Biggest Loser-tråden för 2016.

Lag Turkos

Startvikt                     förgående v                 vecka xx

8668                               85 kg

GIGI                                 85 kg

Klaraelv                          84,2 kg

Lovis                               86 kg

Markli86                         85,5 kg

Meltem                            84 kg

Monickah                        84,3 kg

Namoradi                        88 kg

Roosan                            88,2 kg

Wellxx                              85,5 kg

Win2012                            84 kg

Tinetoll                              81,4 kg

Lycka till alla, nu kör vi!

• Mycket engagerad
    423 inlägg
    3 januari 2016 13:05

Hej och god fortsättning.

Jag har lagt in alla från förra omgången som grund och ändrar vartefter med namn och vikt.

Har gjort klart mallen som vi körde förra gången med vikt från veckan innan.

• På gång
    47 inlägg
    9 januari 2016 10:38

Hej!

Bra jobbat! Antar att du menar 2016 dock! smiley Hoppas på en bra vår nu; över nyår och alla de där kallaste dagarna så fungerade inte värmen hos mig. Vad gjorde jag? Bokade en träningsresa med Topphälsa till Kreta! Hi, hi! Har sneglat på de där resorna i så många år och nu blir det av! Jag ser det som en mycket bra morot till att verkligen lyckas med vikten nu, speciellt som jag konstaterat att jag gått upp flera kilo på typ en vecka... Många ättillfällen och "fel" tid i månaden för all del, så det borde gå undan att klättra ner lite i vikt igen... 

Lycka till alla, när det väl drar igång igen på onsdag! 

• Mycket engagerad
    423 inlägg
    11 januari 2016 08:06

Ja, självklart menar jag 2016.   Va roligt med en träningsresa. Jag åker också iväg och hoppas på att jag inte går upp i vikt.

• Veteran
    1269 inlägg
    11 januari 2016 11:13

Dagen vikt 0,7 är du snäll Bella50 och hjäöper mig att fylla i, tack på förhand

• Mycket engagerad
    423 inlägg
    11 januari 2016 11:44

Bella50 har inte hittat hit än men jag kan hjälpa dig.

• Veteran
    1269 inlägg
    11 januari 2016 14:37

Förlåt Bella50 jag är med på flera grupper både här på MD och här hemma. Olika dagar att rap. och olika omdet är viktmink/ökn. eller vikten som skall rap. Kom på nu att jag ett minus reultat Det skall vara vikten här den var 87,0 förlåt igen

• Mycket engagerad
    423 inlägg
    12 januari 2016 10:08

Lag Turkos

...........................Startvikt................... förgående v............... vecka 2

8668......................85,5 kg...........................................................

GIGI......................85 kg..............................................................

Klaraelv.................84,2 kg..........................................................

Lovis........................86 kg...........................................................

Markli86..................85,5 kg........................................................

Meltem....................84 kg..............................................................80.8 kg

Monickah.................84,3 kg.........................................................

Namoradi.................88 kg............................................................

Roosan....................88,2 kg............................................................87 kg

Wellxx.....................85,5 kg.............................................................

• Veteran
    1269 inlägg
    12 januari 2016 11:04

Tack Meltem. Jag har tummen mitt i handen när det gäller data.

• På gång
    47 inlägg
    12 januari 2016 16:49

Lag Turkos

...........................Startvikt................... förgående v............... vecka 2

8668......................85,5 kg...........................................................

GIGI......................85 kg..............................................................

Klaraelv.................84,2 kg..........................................................

Lovis........................86 kg...........................................................

Markli86..................85,5 kg........................................................

Meltem....................84 kg..............................................................80.8 kg

Monickah.................84,3 kg.........................................................

Namoradi.................88 kg............................................................ 88 kg

Roosan....................88,2 kg............................................................87 kg

Wellxx.....................85,5 kg.............................................................

• På gång
    47 inlägg
    12 januari 2016 16:50

Så få vi är den här omgången och vilken rivstart Meltem! Lycka till nu allihop!