Jag tänkte höra om några vill vara med på en promenadutmaning fram till midsommar?
Vi kör igång fredagen den 16/4 och under 10 veckor fram till midsommarafton går vi minst 10 mil.
Vi rapporterar här i tråden varje fredag hur långt vi har gått den senaste veckan (fredag-torsdag) och så gör jag en sammanställning i detta inlägget hur långt man totalt gått.
Vilka vill vara med?
Namn 16/4-22/4 23/4-29/4 30/4-6/5 7-13/5 14-20/5 21-27/5 28/5-3/6 4-10/6 11-17/6 18-24/6 Totalt km
fredrik4..............32,86.............20................35...........24..............20..............14.............40............14..........................32..........231,86
Amek..................55.................42..................................................................................................................................................97
Medelh...............3,4.................0..................24...........3...............................................................................................................30,4
lflickan................7,5................9,8..............15,3.........9,1............6,1.............22,8.........14,3........13,2.........13,3..........0..............111,4
klaraelv.........
Suskarl..............11,2...............9,5...............21...........10..............................................................................................................51,7
Digitali................26,04..........56,24............46,19.....15,71.........39,9............82,47.......79,32.......90,99.......85,5.......60,34........582,7
Ingchr........................................................20,5.........33,8..........26,8............18,84......................................................................99,94
Den här perioden 7 maj-13 maj blev det 15,71 km stolt med tanke på att jag legat inne på sjukhus, nu är jag på rehab och går för att fördriva tiden.
Vill bara dubbelkolla, hette du lenhal innan?
Jag skulle nu in och skriva att jag bytt nick ja jag är lenhal...ville ha samma som min blogg men tappade s:et
Den här perioden 7 maj-13 maj blev det 15,71 km stolt med tanke på att jag legat inne på sjukhus, nu är jag på rehab och går för att fördriva tiden.
Vill bara dubbelkolla, hette du lenhal innan?
Jag skulle nu in och skriva att jag bytt nick ja jag är lenhal...ville ha samma som min blogg men tappade s:et
Då ska jag uppdatera i första inlägget. :)
Perioden 14/5-20/5 fick jag ihop 39,39 km känner mig väldigt nöjd
14-20 maj 26,8 km
Har fått nageltrång så har svårt med skor. Fick behandling igår så det ska bli bättre, och inköp av nya skor!
Inger
Jag lyckades få i hop 20km. Nu är vi halvvägs...
Idag fick jag äntligen till en lite längre promenad på ca 4,5 km. Inte jättelång men det var skönt att få till en lite längre än vanligt innan frukost. Så skön start på dagen. :)
Idag fick jag äntligen till en lite längre promenad på ca 4,5 km. Inte jättelång men det var skönt att få till en lite längre än vanligt innan frukost. Så skön start på dagen. :)
Härligt, här i Stockholm var det skönt ute gick en runda på runt 7 km med ett litet träningsprogram i balans. Kommer bli min morgonpromenad, sedan blir det olika promenader på em. Är just nu rastlös får inte göra någonting förutom lätt träning men får gå om jag använder stödkrage. Operationen har gått bra 😉
Härligt, här i Stockholm var det skönt ute gick en runda på runt 7 km med ett litet träningsprogram i balans. Kommer bli min morgonpromenad, sedan blir det olika promenader på em. Är just nu rastlös får inte göra någonting förutom lätt träning men får gå om jag använder stödkrage. Operationen har gått bra 😉
Promenader är ganska underskattat generellt. Hade gärna gått längre promenader oftare men det är ju så mycket som ska hinnas med, jobb, annan träning, odlingslotten mm. 😀
Men jag ska bli bättre på att gå till och från jobbet, det har jag tappat igen.
Förstår att det är jobbigt när du inte kan göra som du vill, men skönt att höra att operationen gått bra. 👍🏻🤩
Perioden 21/5-27/5 fick jag ihop 82,47 km oj hur gick det här till.
21-27/5 18,84 km
En jobbig vecka, livet har kommit emellan.😔, men bit ihop och kom igen.