Engagerad
96 inlägg
Önskar hitta nån som kämpar samma LÅNGA väg för att gå ner i vikt...
Önskar hitta nån som kämpar samma LÅNGA väg för att gå ner i vikt...
Hej hej! Började på 135 kilo för 4 veckor sedan, väger nu ca 127,5 kg. Jag har också en lååång väg att gå. Kika gärna in i våran tråd Vi som har mer än 40 kg att gå ner. Där hittar du många i samma sits!
Hej Marina Här har du en som har bestämt sig för att kämpa på till målvikt en gång för alla :o) Jag väger 125 kg och började förra veckan på 127kg.
Hejhej! Har själv vägt 122kg för närmare 1år sen och med mycket jävlar anamma så har 38kg åkt bort hittills ( Har några kvar :).Vill sända en massa pep och go till er som står i början av resan.Tro på er själva och ni kommer fixa det...Ta en dag i taget. Motgångar är inte jordens undergång utan en ny dag gryr imorgon oxå ;) Jävlar ni fixar det,tror på er.... Pss: Ursäkta svordom ;) EN MASSA PEP....Kramiz/ P
Jag började på 126 kg för 6 månader sen, väger idag 76. Så kämpa på!! Ni Kan!!
Jag började på 120 kg i februari och väger i dagsläget 83 kg. Jag vet vad vägen känns stundtals oöverkomligt lååååång, men ni fixar detta. Massor med pepp till er.
OJ kimsi!!! Hur har du lyckats gå ner sååå bra på så kort tid.. imponerande!!!
Jag är imponerad av alla som skriver i den här tråden! Men hur sjutton gör ni? Själv är jag dödshungrig om jag inte får i mig minst 1500 kcal om dagen, jag cyklar mer eller mindre varje dag, tränar ibland och det går så sakta! Jag har tappat motivationen gång på gång och är nu tillbaka runt 100 sträcket där jag startade för ett år sedan igen. Jag har visserligen ätit lite mediciner som kanske påverkat mina resultat, men när jag verkligen ansträngde mig förra hösten gick jag ändå bara ner max ett kg i veckan. Efter 3-4 månader hade jag trots ihärdigt arbete ändå bara gått ner 7 kg. Vilka metoder har ni använt?
Jag äter mycket, men jag äter rätt. Sallad i alla format, lax, kyckling, magert kött, keso, etc.. Och så tränar jag dagligen, power walk på minst en timma, en del styrka, motionscykel, zumba ibland och liknande. :)
Finns de nån kvar i den här tråden eller ha alla sprungit ifrån? =)
Hej Marina78, jag har 50 kg som ska bort..så jag delar gärna med mej av mina erfarenheter och vill gärna kämpa tillsammans med dej...gärna flera som orkar och vill. Trevlig dag på erOch givetvis PEPP; PEPP....för det behövs.