icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Större uppdatering den 15/12-2010

Veteran
5098 inlägg
8 december 2010 16:01

Den 15/12-2010 planerar vi släppa vår stora uppdatering med helt ny plattform, design och det efterlängtade PLUSmedlemskapet med nya roliga funktioner. Läs mer, klicka här: http://www.matdagboken.se/?p=info&PageID=66

• Mycket engagerad
    349 inlägg
    10 december 2010 14:00

Jag väntar med spännig på detta. Vi får se om det är något för mig.Du är iallafall duktig Johan.

• Mycket engagerad
    235 inlägg
    10 december 2010 14:54

Äntligen :D

• Mycket engagerad
    179 inlägg
    12 december 2010 17:24

Hej Johan!Du skriver att plusmedlemskapet kommer att utgår från en helt annan plattform.Jag utgår visserligen från att jag även fortsättningsvis kommer att befinna mig i samma Forum som mina nya "Pepping-vänner" från "Tävlingen" oavsett vilka av dem som beslutar sig för att bli plusmedlemmar och vilka som väljer att stå över erbjudandet..., - men även om jag TROR det så vill jag iallafall förvissa mig om att det VERKLIGEN förhåller sig så. För trist vore det ju annars!Fråga två; - Kommer man kunna välja att få e-faktura eller autogiro?Personligen föredrar jag e-faktura... = )Och jag håller med tidigare talare, - du är verkligen jätteduktig Johan!!!En stor eloge till dig för allt jobb du hittills har lagt ner på Matdagboken, - den har varit till enorm hjälp för mig.Kram.

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    12 december 2010 17:35

vi som inte vill betala med kort på internet, vad gör vi?vill ju gärna fortsätta med matdagboken som tidigare men kan inte göra det då?// Tove

• Veteran
    5098 inlägg
    14 december 2010 09:58

Tove, det är kortbetalning som gäller till en början. Vi använder Payex betalningslösningar vilket är det säkraste sättet att betala på internet. Dessutom har vi installerat Verisign, SSL. Krypterat med upp till 256 bitars kryptering, dvs till max! Läs mer om SSL certifikat här: http://www.verisign.se/ssl/index.html Vill du mot förmodan ändå betala på annat sätt kan dock titta på att lösa ditt speciella fall med faktura, det löser vi! Kontakta mig i så fall. Mvh Johan

• Veteran
    5098 inlägg
    14 december 2010 10:00

Artemis, det är kortbetalning som gäller till en början. Vi använder Payex betalningslösningar vilket är det säkraste sättet att betala på internet. Dessutom har vi installerat Verisign, SSL. Krypterat med upp till 256 bitars kryptering, dvs till max! Alla inlägg, bloggar måltider och allt är överfört till den nya plattformen. Mvh Johan

• Veteran
    5098 inlägg
    14 december 2010 10:00

Och tack för berömmet, det värmer!

• Mycket engagerad
    332 inlägg
    14 december 2010 22:28

I morgon i morgon.Det ska blir så roligt att se hur det blir *ler*Natti nattiAnnika

• Engagerad
    80 inlägg
    14 december 2010 23:26

Verkar bli en bra uppdatering och det känns skönt med de nya medarbetarna. Tror det är många av oss användare som kommer ha stor användning av dom. Det är en hel del av oss användare som ibland får en ganska vriden bild av vad som är sunt och inte, är skönt att ha någon att vända sig till med sina frågor när forumen inte räcker till. Tack för en toppensida, och ser fram emot den nya uppdaterade sidan.-E