Veteran
8081 inlägg
Intresserade??
Vi brukar vara folk från Stockholm i söder till Sundsvall i norr.
Vad roligt. Jag kan de flesta dagar. Jag har en läkartid 9 februari och då fyller min mamma 93 år den 20 februari men annars går det när som helst för mig.
Den butik Babs skrev om låter intressant. Har aldrig hört talas om den. Sdså vitt jag vet Anna så finns det ingenstans att äta i Boulongerskogen under vintern. Vet inte hur fiket var i somras. Det blev aldrig av att vi var dit.
Jag går gärna till Babs butik jag också. Skönt att vara inne i stan.
När vill ni träffas? Veckan som kommer?
Vill "suga på karamellen". Kan vi inte vänta lite kanske tills det inte är så himla kallt?
Till veckan har jag en provtagning för PK (blodförtunningen). Har legat bra vid 3 tillfällen nu och fick ett kortare intervall (3 veckor i st f 6) kanske närmar sig min elkonvertering? Jag hoppas ju att jag efter den kan träna upp konditionen.
Dessutom behöver Audrina gott om tid för att hinna få ledigt..
Okey. Låter otäckt med elkonvertering. Ja det är bättre när det blir lite varmare
Torsdagar passar mig bäst. Jag behöver veta oförväget pga jobbet. Skall bli kul att träffas igen. Men lite varmare är bra.😀
Jag kan för det mesta, men väntar gärna tills det blir litet varmare.
Nu har vi på något sätt bestämt 5/7. Hoppas att det är OK?
Från Sundsvall 8.15 kommer till Gävle 10.47
Från Uppsala 9.09 resp 10.09 kommer till Gävle 10.20 resp 11.20
..................................................................
Från Gävle 16.10 resp 17.02 Till Sundsvall 18.27 resp 19.25
Från Gävle 16.37 resp17.37 till Uppsala 17.50 resp 18.50
Har svärtat de alternativ jag föredrar till och från Sundvsll. Berätta vad ni andra tycker
Det låter bra för min del. Ska bli kul att träffas igen.