Veteran
7563 inlägg
Jag ska nog anmäla mig till Vårruset nästa år. Är det fler som har tänkt sig det?
Nej, FrkM, inte ett dug :( Förkyld, förkyld och lite förkyld.... Det får bli promenader under vintern och lite jogg när vi närmar oss våren.
Vad tråkigt att du är förkyld. Ja snö och kyla gör det tufft att springa så jag har flyttat inomhus.
Sprang i Norrköping. Tänker nog att det blir så nästa år oxå! Men att tiden blir under 30 min. Inte 31 som klockan stannade på i år...
Vårrusets ena dag i Stockholm infaller på min 59-årsdag, sedan är det bara ett år kvar till 60, inte klokt. Inte för att jag tänker ta mig runt för det klarar jag inte men jag ska heja på er och gå in på denna tråden och kolla hur det går för er.
Bra anna54 :) Tjejmilen 2013 går på min 61-årsdag och det blir väl en bra present om jag lyckas ta mig runt snabbare än 82 minuter som det blev i år?! Ingen fara med förkylningen FrkM; har haft den till och från hela hösten tycker jag. Det kunde ju ha varit betydligt värre ;)
Hallå där! Hur går det för er med er löpträning/joggträning? Jag springer på löpband just nu och kör intervaller fö ratt komma igång. Sprang dryga 5,5 idag. Sakta men säkert springer jag mer och mer av tiden och ökar farten. Vet någon när man måste anmäla sig till vårruset?
Jag har inte kommit igång än... kom ut på en 30-min prom i sakta mak idag. Tre dagar kvar på min antibiotikakur på mykoplasman.
Har intalat mig själv att inte släppa joggandet under semestern. Sprang 3 km i sträck!!! Det är så jag misstänker något är fel på löpbandet jag snodde åt mig... Börjar på allvar tro jag kan ta mig runt vårruset springandes...
Nu har jag i alla fall kommit igång med ett träningsprogram via RunKeeper för lite fettförbränning. Börjar med det och hoppas sedan att jag kan börja jogga lite.
Jag tänkte också springa vårruset 2013, men antagligen i Göteborg. Är det okej om jag hakar på den här tråden ändå?