Veteran
8184 inlägg
Här lämnar vi vikterna senast kl 24 varje onsdag
Här lämnar vi vikterna senast kl 24 varje onsdag
92.1 kg
71,9 kg
156 kg
Sorry, missade invägningen då jag kom hem senare än väntat från Finlandsresan. Återkommer nästa vecka.
Vi får fortsätta, men det får bli en bättre ordning. Även om ni är långtissjuka, får ni lämna plats åt andra tävlanden, så jag återgår till regeln att 3 missade vägningar och man åker ut. Sen ärdet möjligt att man kan komma igen som nygammal medlem senare. jag ska kolla i almanackan när jag tycker att det ör lämpligt att starta, återkommer. Ha det bra så länge.
Vi får fortsätta, men det får bli en bättre ordning. Även om ni är långtissjuka, får ni lämna plats åt andra tävlanden, så jag återgår till regeln att 3 missade vägningar och man åker ut. Sen ärdet möjligt att man kan komma igen som nygammal medlem senare. jag ska kolla i almanackan när jag tycker att det ör lämpligt att starta, återkommer. Ha det bra så länge.
Det låter bra babs2. ✌️
Det är ju tillåtet att väga sig och rapportera vilken dag som helst... så en resa är ingen orsak att hoppa egentligen.. om den inte sträcker sig över lång tid t.ex.
Såklart finns andra orsaker till frånvaron...
Tack för ditt "tålamod". Du gör ett toppenjobb... För detta gör sig inte självt.
Önskar dig en fin helg. / Bella50
Vet inte om mitt meddelande till Babs gick fram ang ej rapporterad vikt förra onsdagen.
Problem m det tekniska och dåligt m tid på pga olika tider att passa.
Ser dåligt också så väldigt jobbigt m mobilen.
Även om det inte händer så mkt m vikten så vill jag gärna fortsätta efter ev uppehåll över årsskiftet!
🎄Fortsatt Trevlig Advent🎄