Veteran
8081 inlägg
Här är tråden där vi lämnar vara vikter och där jag publicerar resultat.
Kontrollera att jag skrivit in rätt vikt på er
1-veckasresultatet först Grattis Lena!
Nu tar jag paus här och gör en rödbetssallad.
4.veckorsresultatet Grattis pralin till 3 månaders plusmedlemsskap!! Nu har potatisen kallnat ochska i rödbetssalladen + lite mer rödbetor!
*****************************************************************************************
TRUMPETFANFAR!!!!!
, gRATTIS IGEN MAS63 Du är suverän!!!!
Hej, ursäkta, glömt att meddela att jag är bortrest och inte har någon våg just nu. Pepp, pepp allihopa!
Wow! Har inte varit inne på en vecka, väldigt förvånad över att vara på toppen i 4 veckors perioden. 😊 Nu blev jag grymt peppad!
Wow! Har inte varit inne på en vecka, väldigt förvånad över att vara på toppen i 4 veckors perioden. 😊 Nu blev jag grymt peppad!
Grattis Åsa79 - bra jobbat!
Grattis till dig åsa 👏👏🌺
Vikt v 32 97 kg
Vikt v.32: 77,3 kg
Vecka 32...84 kg. kommer idag borta i 2 dagar......
I em fåår jag "liggfrämmande" och då blockeras min datorplats, så jag kan bli lite sen med resultat denna vecka. Vet inte när de far, kanske redan på torsdag.
I em fåår jag "liggfrämmande" och då blockeras min datorplats, så jag kan bli lite sen med resultat denna vecka. Vet inte när de far, kanske redan på torsdag.
Det kommer sen då du har möjlighet att fixa. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!"
Vikt v 32: 67,2 kg.