Veteran
8083 inlägg
Här är tråden där vi lämnar vara vikter och där jag publicerar resultat.
Kontrollera att jag skrivit in rätt vikt på er
1-veckasresultatet först Grattis Lena!
Nu tar jag paus här och gör en rödbetssallad.
4.veckorsresultatet Grattis pralin till 3 månaders plusmedlemsskap!! Nu har potatisen kallnat ochska i rödbetssalladen + lite mer rödbetor!
*****************************************************************************************
TRUMPETFANFAR!!!!!
, gRATTIS IGEN MAS63 Du är suverän!!!!
Denna veckan 142.5 kg
Är sen.
Är sen.
Ingen stress kära babs2, dig orkar vi vänta på hur länge som helst: "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Är sen.
Ingen stress kära babs2, dig orkar vi vänta på hur länge som helst: "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Det var väldigt rart!!
Jag trodde kanske att fler av de nya skulle dykaupp om jag väntade lite, men så var inte fallet. Koppen och Mosel fattas också!
Utsäkta, jag trodde jag rapporterat, mosel 83,5
Jag missade inlämningen tyvärr. Och vikten hade ökat med 8 hekto, så det var inte kul alls
. Nåja, nytt försök nästa vecka.
Grattis MAS63 till första platsen....💐
men även till alla andra som inte ger upp🌷
Tack Bella50 för lyckonskningarna!
Denna gång kändes denna hedersplats verkligen som en belöning. Perioden har varit utmanande och jag har stått inför många val, både då det gäller maten men också motionen. Ni vet - den där primära tanken om att "alla andra får/kan äta vad som helst hur mycket som helst" som hemsökt en både morgon, middag och speciellt kväll.
Nu hoppas jag att ordningen är återställd i och med att hösten kommit och arbetets rutiner hjälper till att hålla mig inom ramen för planen.
Kämpa på hela gänget - både nya bekantskaper och gamla förmågor!
Vikt vecka 36: 66,7 kg.
Vikt v.36: 74,6 kg