Veteran
8081 inlägg
Först resultatet för de sista 4 veckorna;
och så resultatet för hela säsongen:
För de som inte varit med från vecka 2 har jag utgått från deras startvecka. Hoppas att ni förstår vad jag gjort,
Nu hoppas jag verkligen att jag fått till detta rätt!! Hojta om ni ser något fel!
1 dag sen. Förlåt.
81,0 kg
missat igår. 100 kg i dag
Undrar om jag vågar utropa regrare nu?
Grattis MAS63 både till 4:a veckors och totala. 17,2 kg inte dålig!!! Bariatri 19, 1 kg och Eckster 15,4 kg är fantastiskt men tyvärr är ju era startvikter höga så att procenten inte blir så hög, men håll i hatten, det kommer ju fler omgångar och nu är ni i gång, tappa inte farten

Jag är imponerad av er alla ingen glömd!
Nu tar vi ledigt en vecka, men sen kör vi igång igen.
Lena444, som jag länge följt i Dimmiga körsbär i gamla Biggest har nu etablerat sig på rätt sida om 100. GRATTIS OCH FORTSÄTT SÅ. 😍
Lena444, som jag länge följt i Dimmiga körsbär i gamla Biggest har nu etablerat sig på rätt sida om 100. GRATTIS OCH FORTSÄTT SÅ. 😍
Tack babs2 det känns otroligt skönt
❤️
Mycket träning och inga undanflykter
Och ingen mera bantning här bra mat grönsaker och träning
Tack för gratulationerna och ett stort tack till babs2 som hållit reda på att siffror och procenter! Utan detta forum tror jag inte att jag skulle ha fixat det hela.
Under denna period har jag nämligen kommit till insikt om att en stödande, peppande, bejakande och positiv kommunitet är vad jag behöver för att styra skutan i rätt riktning.
Nu gäller det att fixa sommaren - och det tänker jag att BL också hjälper mig att göra
Nu kämpar vi vidare mot nya målsättningar !
Har meddelat Johan resultaten., men jag tror han brukar vara *out of office" på fredagar. Du harvunnit 3 månaders+ 1 års plusmedlemsskap.
Äran är din, du har gjort jobbet!
Grattis MAS63
Grattis MAS63!!!! ☺️