Veteran
8081 inlägg
Här skriver vi in vikterna senast kl 24 på onsdagar (men ni får väga er när ni vill) och här redovisar jag resultaten så snart jag hinner+
Kolla att jag skrivit rätt
Sen 4-veckorsperioden v 21-25 Grattis LV1
Sen kommer hela perioden, Grattis, grattis Lv1!!! Strålande resultat.
Vi har värmebölja 25 grader kl 10
Russet ursäkta, systemet spelade oss ett spratt och dolde din rad förra vecka, men i mitt system finns du kvar, vilket du kan se i denna veckas rappoet som snart kommer!
Ja så är det en vecka kvarinnan vi tar sommarlov, men det blir inte långt! Vecka 27 startar vi igen (de som vill) 6 juli. Berätta om ni hoppar av eller vill börja senare, annars utgår jag från att ni fortsätter. Själv har jag kommit in i ett FLOW och fortsätter förstås!
Ska kolla med Johan vilka regler vi får nästa omgång.
Ja så är det en vecka kvarinnan vi tar sommarlov, men det blir inte långt! Vecka 27 startar vi igen (de som vill) 6 juli. Berätta om ni hoppar av eller vill börja senare, annars utgår jag från att ni fortsätter. Själv har jag kommit in i ett FLOW och fortsätter förstås!
Ska kolla med Johan vilka regler vi får nästa omgång.
Jag fortsätter absolut, långt kvar till mål tyvärr, skönt med lite "press" att registrera resultatet i med och motgång
Tusen tack för arbetet du lägger ner på detta, ha en riktigt fin midsommar så "ses" vi snart igen här, efter nästa vecka 😀❤
Jag hänger oxå kvar... det gör väl alltid nåt att man väger sig och håller koll på vågen.
Vill oxå tacka dig Babs2 🙏🙏... för det jobb du gör med alla siffror.
Lite fritt från det blir det i 2 veckor iaf... Så njut av det. ❤️
Vecka 25: 108,4 kg (för visst ska vi lämna vikt denna vecka också? Lite lost...)
Fortsätter och stämmer in i tackkören!
Vecka 25: 108,4 kg (för visst ska vi lämna vikt denna vecka också? Lite lost...)
jomenvisst!
Semester för mig, återkommer den 6/7
22/6 Dagens vikt: 82,8
22/6 = 75,2