Veteran
8274 inlägg
Härlämnar ni vikter senast kl24 på onsdagar.
Härlämnar ni vikter senast kl24 på onsdagar.
80,9 kg
Ber om ursäkt, klaraelv, var övertygad om att jag lämnat vikt. Skall inte upprepas.
(Det var samma som förra veckan)
Godmorgon alla och en ursäkt till främst Klaraelv för missad rapport.
Totalt missat våg och en massa annat också!
min , nästa vår 80 år gamla , som var så pigg förut, sambo sedan 40 år. Är inlagd för hjärtinfarkt sedan i lördags.
så jag anser mig ha giltig frånvaro.
Hoppas jag är redo att hoppa på tåget igen snart!
Det blidde lite fel på min vikt i tabellen då det ska vara 159,3 kg
Lovis och Stina, det är mänskligt att glömma, så ingen fara, jag registrerar din vikt Lovis. Hoppas sambon snart är på benen igen och att hjärtat inte tog någon större skada.
Bariatri, jag uppdaterar din vikt och ber om ursäkt för att jag slarvade.
Hoppas att allt går bra och det blir bra vård Stina! Jag var med om detsamma för lite mer än fem år sen och det var i sista stund han kom in och blev akut ballongsprängd under pågående infarkt och förstås mediciner så det ska minska att bli igen. Den farligaste tiden har redan varit!
Jag har hjärtsvikt och det är läskigt när hjärtat inte är i sin bästa form, men detsamma för mig - det var farligast och strokerisk innan, då för ett år sen när det kom, sen med mediciner så blir det långsamt bättre. Jag har nu mest bekymmer med andningen och som att luften inte räcker till, trött. Det är den största drivkraften för mig nu med viktminskningen - att vara snäll mot hjärtat.
På onsdag så är det sista invägningen för den här fyra veckors perioden!!! Glöm inte att komma med era vikter.
Och jag tänkte att vi har öppen intagning till sommarens Biggest Loser.
Så vill någon hoppa på så är det bara att komma med ingångsvikten i tråden för vikter.
Vikttråd Vikter Biggest Looser våren 2026 - Matdagboken
Chattråd Chat Biggest Loser sommaren 2026 - Matdagboken NY TRÅD
Regler Regler för Biggest Looser 2026 - Matdagboken
158,8 kg
Den fungerar även som startvikt för sommaren
Morgonens vikt, som väl kanske då får räknas som min startvikt, var 83,2 kg