Veteran
8084 inlägg
Här lämnar vi vikter senast onsdagar kl 24
Här lämnar vi vikter senast onsdagar kl 24
103,1 kg 🙈
Dåligt med sovandet i natt! Hade tid hos tandläkaren för att operera bort roten efter den resorberade tanden, var ganska skärrad och någon vägning fanns inte i mitt huvud! Tanken var att när såret läkt, skulle man säta dit en ny tand med titanskruvar,
Nu ville det sig inte så. Roten hade växt fast i tandbenet och han fick inte bort den, hade krävts ett större ingrepp för att få bort den.. Rekommendationen blev i stället en brygga. Och det bestämde jag mig för.
Alltså ingen vikt för mig i dag, men det kommer ett nytt år:
Ojdå, glömt bort vilken dag det är idag. Men det blir INGEN VIKT eftersom jag inte har något att väga mig på.
trodde det var batterierna men tydligen ngt annat så helt paj .
Vecka 51: 114,5 kg
90.8 kg
75,5kg 🙈
Vikt 103,2
Jag har haft det tufft med en släkting som är sjuk. Mycket sjukhusbesök jag passar denna veckan.
Så kan det bli...hoppas det ordnar sig på bästa vis . Vikten är sekundär i sådana lägen.
Dåligt med sovandet i natt! Hade tid hos tandläkaren för att operera bort roten efter den resorberade tanden, var ganska skärrad och någon vägning fanns inte i mitt huvud! Tanken var att när såret läkt, skulle man säta dit en ny tand med titanskruvar,
Nu ville det sig inte så. Roten hade växt fast i tandbenet och han fick inte bort den, hade krävts ett större ingrepp för att få bort den.. Rekommendationen blev i stället en brygga. Och det bestämde jag mig för.
Alltså ingen vikt för mig i dag, men det kommer ett nytt år:
ojdå...hoppas det inte kostar ännu mera med Brygga.
Efter en hel del sveordomar fick jag till det! Kolla att inget blev fel!
OBS piaan55 min rad är borta i redovisningen
Min vikt ej med som rapporterades 14 dec saknas ytterligare 3 rader vid snabb överblick.
Någonting har hänt