Nu är det dags för den 5:e etappen av Viktutmaning 2011. https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school Det är en tävling á la Biggest Looser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Vill du vara med? Anmäl dig här med ditt användarnamn och din startvikt senast den lördag den 30 juli (så att jag kan lägga ut startlistan den 31 juli) Under de fyra etapper som varit har vi tillsammans gått ner nästan 500 kg... Var med du också!
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag (FordGirl) är med denna gång också...men lägger in min vikt på lördag =)
Ica70: 73 kg Hoppas det här går som jag vill :)
Vikt: 61kg Mufflon KAN hända att jag inte kommer att rapportera nästa lördag eftersom vi då är på Gotland, men jag ska sätta en påminnelse på mobilen och så ska vi se om jag har nån mottagning till internet där vi bor, och en våg. ;)
Startvikt: 63 kg :)
Jag hänger gärna med också. Behöver en piska för att komma i gång. Rapporterar vikten i morgon lördag
va kul!!! Jag (blifast) vill vara med! startvikt 80,6 kg :)
Vägdag, Fredag, Ny vikt Etapp 5: 77,1 Det är i denna etapp jag skall nå min MÅLVIKT:-) Tack Mufflon för initiativet till dessa utmaningar, har hjälpt mig otroligt mycket att komma så här långt! Pepp och lycka till, alla.
Min startvikt är 95,9 kg.
Är nu tillbaka med startvikt...... ..... 113.5kg
Min startvikt etapp 5= 85kg