Nu är det dags för den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Vill du vara med? Anmäl dig här med ditt användarnamn och din startvikt senast lördagen den 29 oktober (så att startlistan kan komma ut den 30 oktober) Under de sex etapper som varit har vi tillsammans gått ner över 650kg... Var med du också! Välkomna önskar gittan52 och nysommar
Utmärkt medlem
528 inlägg
Jag är med missdiva 111
mmmbanan vill vara med! Vikt 82 kg!
Jag sonjasne vill också vara med 108,4 kg idag.
Jag anmäler mig också, 73 kg.
Jag vill gärna vara med. Bumbi666, 88,3 kg.
Jag anmäler mig. Detta kan vara en utmaning. :-) 75 kg.
Låter som en bra utmaning, vill gärna vara med. Vägde mig nu på morgonen och vågen visade 82.5 kg.
jag vill vara med! Tillhör nog den tygre kategorin...128kg.....usch man skäms för att skriva det!
Är med /Lisen
Jag är med! Har helt tappat fokus den sista tiden. Var nere på nästan målvikt i somras, men sen hände nåt.. =( Återkommer på fredag med startvikt. Ner2011