icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2012 - Höstfägring ANMÄLNINGSTRÅD

Utmärkt medlem
528 inlägg
16 september 2012 13:59

Nu är det dags för den 6:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad HÖSTFÄGRING. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 23 september och sista sammanställningen kommer den 4 november. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast Lördagen den 22 september kl 12:00. OBS! Viktutmaningen löper från Söndag till Lördag, vilket innebär att om du har Söndagar som vägdag anmäler du som startvikt den vikt du har 16/9, om du har Måndagar den vikt du har 17/9 osv. Under de tio etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 1,2 ton! ... Var med du också! Välkommen önskar nysommar !

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    21 september 2012 08:27

75,3 blir inskrivnings vikten :) nu kör vi :) jätte stort tack till dig nysommar som gör detta! Det är bra för motivationen! :)

• Mycket engagerad
    220 inlägg
    21 september 2012 09:01

Hej igen! Så var den då äntligen här! Fredagen då jag anmäler min startvikt till höstfägringen. Jag är så glad att tala om att jag minskat 0,5 kg från förra fredagen. Min startvikt blir då 80 kg prick! LYCKA TILL nu alla. KRAM ♥ PEPP och en trevlig helg önskar Apetina

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    21 september 2012 11:02

Murtinos om du anmält dig på onsdagen med startvikt så är det onsdagar framöver du ska väga dig på och lämna vikten senast här i tråden på lördagen samma vecka. Skolstart är viktutmaningen vi håller på med nu och som slutar på lördag 22/9. välkomna allihop jättekul att så mång vill vara med!!

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    21 september 2012 11:05

Lena444 du rapporterade din startvikt på Torsdagen 20/9, är det Torsdagar du har som vägdag? I så fall ska du väga dig nästa gång den 27/9 och rapportera din vikt den dagen eller senast Lördag 29/9 kl 23:59.

• Mycket engagerad
    107 inlägg
    21 september 2012 11:06

Jag anmälde mig i torsdags, men vikten är den jag hade i söndags. Alltså är det söndagar som jag kommer att skriva min vikt väl?

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    21 september 2012 11:15

Angelias, stämmer :o) Det spelar ingen roll vilken dag man anmälde sig det viktiga är vilken dag man har som vägdag. Exempel: Du har söndagar som vägdag, då kan du anmäla din dig med startvikt vilken dag som helst denna vecka - med vikten du hade 16/9 - dock senast Lördag 22/9 kl 12:00. Sedan väger du dig igen Söndagen 23/9 och rapporterar in den vikten under Söndagen eller vilken dag i vecka 39 du vill men dock senast Lördagen 29/9 kl 23:59. Sammanställning kommer på hemsidan under Söndagen 30/9 för första veckan. Det innebär att du kommer ha vägt dig för andra veckan när första veckans resultat kommer ut på hemsidan. Har ni några fler frågor så fråga på bara; jag kanske inte alltid är inne varje dag men svar kommer så fort som möjligt :o)

• På gång
    11 inlägg
    21 september 2012 17:58

Jag är med! :D Startvikt 99,1.

• På gång
    26 inlägg
    21 september 2012 18:01

Jag är med, startvikt 107 kg.

• Veteran
    7560 inlägg
    21 september 2012 18:03

Underbar att du fortfarande orkar driva detta nysommar ;) Jag hakar på denna etapp med en startvikt på 82,2 kg

• Nykomling
    8 inlägg
    21 september 2012 19:40

Jag är med=) Startvikt 130,2kg