icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2012 - NYÅRSRAKETEN

Utmärkt medlem
528 inlägg
1 januari 2012 14:13

Nu har den 1:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad Nyårsraketen startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 december du finns då med under startvikter som kommer ut på Viktutmanings hemsida 1 Januari. Vi börjar tävlingen den 1 Januari och sista sammanställningen kommer den 12 Februari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/nyaarsraketen

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    11 februari 2012 18:02

119,5 kg

• Veteran
    7560 inlägg
    12 februari 2012 12:39

Sammanställningen fixat och skickad till nysommar. Lycka till med framtida utmaningar!

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    12 februari 2012 15:38

Hej allihop, nu är sammanställningen och diagrammen ute på hemsidan. GRATTIS alla ni 40st av 71st som fullföljde hela etappen! En stor eloge till er ni är alla vinnare!!!!! Ett extra stort GRATTIS till veckans och etappens vinnare som gjort en enorm viktresa och det är casandra!!! Hon var tätt följd av tvåaan och trean som var a och ovanlig Grattis till er båda! Under etappens 6 veckor har vi 40st lyckats gå ner hela 124,8 kg!!!!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    12 februari 2012 16:15

Stort Grattis till alla som har kämpat på och fullföljt etappen....många fina kilon som har försvunnit från oss tillsammans.....hoppas vi alla fortsätter att kämpa tillsammans i nästa etapp med!!!

• Mycket engagerad
    152 inlägg
    12 februari 2012 17:11

Tack gittan52 och nysommar för ett otroligt arbete. Och tänk att jag blev trea denna vecka, det trodde jag aldrig skulle hända! Däremot så kunde jag inte se resten av listan, bara 10-topp men det kanske är i min dator felet ligger?

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    12 februari 2012 17:23

viopet jag håller på och jobbar med hemsidan inför Smal till Påsk och tryckte av misstag på delete av listan men den finns nu igen :o)

• Mycket engagerad
    407 inlägg
    12 februari 2012 20:28

wow! 124,8 kg. det är inte klokt. 2 personer har alltså försvunnit... dock är jag inte sugen på att efterlysa dem :)

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    12 februari 2012 20:51

Nysommer o gittan52, ni har gjort ett strålande jobb. Grattis till alla som har fullföljt etappen. Hoppas vi alla fortsätter kämpa tillsammans i nästa etapp. Jag hoppas kunna nå min målvikt i slutet av nästa etapp. :)

• På gång
    21 inlägg
    12 februari 2012 21:03

Nää FrkM någon efterlysning krävs inte! Grattis Casandra och alla andra som fullföljt och Tack Nysommar och Gittan52 som fixar

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    12 februari 2012 21:14

Tack för denna etappen! Grattis till alla som har gått ner i vikt och extra stort grattis till Casandra :)