Nu är det dags för den 5:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad SKOLSTART. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 19 augusti och sista sammanställningen kommer den 23 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast Fredagen den 17 augusti OBS! Som startvikt måste ni ange den vikt ni har vecka 33 eftersom vecka 34 är första veckan i etappen. Under de nio etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 1,1 ton! ... Var med du också! Välkommen önskar a och nysommar !
Utmärkt medlem
528 inlägg
Startvikt måndag vecka 33: 76,2 kg
Jag är gärna med. Min startvikt är 115kg
Min startvikt är 60,7kg
Ja mejlin det räcker :o)
Jag vill oxå vara med! :) start vikt 96.4kg
Startvikt 97 kg.
Startvikt 114,0 kg
Startvikt 73,7...
Hur fungerar detta? Skall jag skicka en ny vikt på samma sätt som jag gjorde anmälningsvikten och då i nästa vecka??
Nästa gång du lämnar vikten ska du väga dig samma dag du gjorde med anmälningsvikten