Nu har den 5:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad SKOLSTART startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 18 augusti, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 19 augusti och sista sammanställningen kommer den 23 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Första viktrapporteringen måste göras senast Lördag 25/8. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/skolstart
Utmärkt medlem
528 inlägg
Hellen och cabass jag såg ert inlägg först nu, det går tyvärr inte att hoppa på mitt i viktutmaningen men ni är jättevälkommen när vi drar igång Höstfägring om två veckor.
Nu är hemsidan uppdaterad med andra veckan, ni hittar länken ovan i texten. GRATTIS alla som har fullföljt andra veckan i utmaningen också - ni är jätteduktiga! Andra veckans vinnare har kämpat helt otroligt bra och lyckades gå ner -5,1% och det är Kulla! Stort grattis till alla ni som tog er in på top 10 listan denna vecka också! Vi är 45 st som fortfarande är kvar i utmaningen. Nu kör vi nästa vecka också tänk på att alla som lyckas genomföra hela utmaningen är vinnare!
veckans vikt: 75,5kg
67,3 kg
Ops aldrig bra med semester : vikt denna vecka 68,6
Grattis Kulla, bra kämpat :D
Nu är hemsidan uppdaterad med tredje veckan, ni hittar länken ovan i texten. GRATTIS alla som har fullföljt tredje veckan i utmaningen också - ni är suveräna! Kämpa på nu hela etappen! Tredje veckans vinnare har gjort en jättebra veckan och lyckats gå ner -3,2% och det är Havet! Stort grattis till alla ni som tog er in på top 10 listan denna vecka också! Vi är 43 st som fortfarande är kvar i utmaningen. Nu kör vi nästa vecka också tänk på att alla som lyckas genomföra hela utmaningen är vinnare!
Några har undrat vart a tagit vägen. Före semestern så körde jag denna tråd tillsammans med a. Vi bestämde att vi skulle dra igång igen efter semestern, i augusti, men jag har inte lyckats få tag i henne vare sig via MD eller hemmail. Tänkte att hon kanske var på semester så därför körde jag igång utan henne, men tog ändå med henne i texten och utmaningen. Jag har fortfarande inte hört något från henne och hon har inte varit aktiv här på MD sedan i början av augusti så hon har troligtvis fått förhinder, jag kommer dock köra vidare med Viktutmaningen själv istället.
Veckans vikt: 73,7 kg
Kan inte fatta men vågen stod på 71,5 Vägde mig med två olika vågar Hurra Hurra