Nu har den 2:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad Smal till Påsk startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 11 Februarii du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 12 Februari och sista sammanställningen kommer den 1 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning » https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/smal-till-paask
Utmärkt medlem
528 inlägg
se vad vikten på vanliga vägdagen säger
Nu är man peppad för en ny tävling ;) Tack a och Nysommar för att ni håller i denna etappen!
Jag är jättetaggad! Jag har startat en utmaning för er som är sugna! Den heter "inget onyttigt - challenge".
Ännu en tråd där det handlar om att gå ner så mycket som möjligt, och gärna så snabbt som möjligt... Men om man redan gått ner och vill fortsätta vara smal till påsk så kan man inte delta?!
Kanske behövs en tråd för er lyckliga som har kommit dit! Det är ju inte enkelt att bibehålla viktminskningen heller... Kilona har ju en otrevlig förmåga, i varje fall på mig att smyga sig tillbaks.
Vad fint ni har gjort på länken, och ett stort tack till er båda för att ni tar er an dett ni är toppen tjejer nysommar & a. Nu är det bara att kämpa på fram till påsk och hoppas att man få några mindre kilon att bära på. Pepp på er alla som är med.
Jag är ny här så jag hittar inte så bra...var på hemsidan ser man om man kommit med och att startvikten stämmer?? Jag anmälde mig i tid så jag borde kommit med =)
Jag hittade det :D
veckans vikt för mig 85kg
när ska man senast väga in sig för första veckan är det senast lördag ?