Nu är det dags för den 3:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad Vårruset. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag i ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1April (det är inget skämt ;o) och sista sammanställningen kommer den 29 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast lördagen den 31 Mars (så att startlistan kan komma ut den 1 April ) Under de åtta etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 1 ton! ... Var med du också! Välkommen önskar a och nysommar !
Utmärkt medlem
528 inlägg
I`m in. Vikt 89.3
Startvikt 74,8 kg
Anmälde mig förra veckan då var startvkten 79,2 nu väger jag 76,9.
Kul tråd, men jag tror att jag med mina 62kg inte riktigt platsar in då jag inte har så många procent att minska.:)