icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2012 - VÅRRUSET

Utmärkt medlem
528 inlägg
1 april 2012 16:05

Nu har den 3:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad VÅRRUSET startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 Mars du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 1 April och sista sammanställningen kommer den 29 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/vaarruset

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    8 april 2012 14:46

Nu är hemsidan uppdaterad! GRATTIS alla 47st som har fullföljt första veckan - härligt jobbat nu ger vi järnet nästa vecka också! Stort grattis till er som tog er in på top10 listan Påskveckan! Ett extra stort grattis till veckans vinnare som tappade 3,92% och det är Annbro!

• På gång
    18 inlägg
    8 april 2012 15:50

Det var som sjutton, vad kul. Hårt slit belönar sig, 6 hårda pass på Friskis har avverkats i veckan och av påskgodiset blev det inget!! Vilken kul utmaning och tack för allt jobb ni lägger ner!!!

• Utmärkt medlem
    531 inlägg
    8 april 2012 16:16

Grattis annbro super bra jobbat...!!!

• Mycket engagerad
    289 inlägg
    8 april 2012 16:57

Grattis annbro!!!

• Mycket engagerad
    108 inlägg
    8 april 2012 19:17

Grattis annbro och alla ni andra som tog er in på 10 i topplistan!! Denna veckas vikt är lite roligare att rapportera. Ny vikt 81,2 kg.

• På gång
    29 inlägg
    8 april 2012 19:36

Grattis Annbro! Bra jobbat. Kul det där med 10 i topplistan!! Särskilt när man är en av dem;). Såna små grejor motiverar otroligt mycket. Nästa vecka lär jag nog inte leverera samma resultat tyvärr. Mycket god mat i påsk men jag är på rätt väg igen...;)

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    8 april 2012 20:20

Grattis annbro Jiha jag själv kom med på topp 10 nu jäklar kör vi :)

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    8 april 2012 20:28

Grattis annbro och grattis alla som kom på 10 i topp listan :)

• På gång
    29 inlägg
    9 april 2012 07:09

Dagens vikt blev 58,5 kg

• Utmärkt medlem
    893 inlägg
    9 april 2012 12:15

Har varit bortrest över påsken och glömde helt bort att skriva in vikten. Så jag får satsa på nästa viktutmaning som kommer sedan nr 4 . Men lycka till alla ni som är kvar kämpa hårt.