Nu är det dags för den 2:a etappen av Viktutmaning 2013, kallad PÅSKRACET. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 17 Februari och sista sammanställningen kommer den 24 Mars . Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast Lördagen den 16 Februari kl 18:00. OBS! Viktutmaningen löper från Söndag till Lördag, vilket innebär att om du har Söndagar som vägdag anmäler du som startvikt den vikt du har 10/2, om du har Måndagar den vikt du har11/2 osv. Under de 11 etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 1,5 ton! ... Var med du också! Välkommen önskar nysommar !
Utmärkt medlem
528 inlägg
Jag vill vara med. Vägdag tisdagar.Meddelarar vikt för 12/2.
Det här låter som en kul utmaning! Jag vill självklart vara med och min vägdag är måndagar, dagens vikt var 73,3 kilo.
Jag är gärna med ;-)
Jag kommer medverka även i denna viktutmaning. Denna etappen skall bli motivationen för mig att nå målvikt!!! Så det så......
Samma här ireneq nu ska vi ner till vår drömvikt pepp
Jag är gärna med igen. Samma här startvikten blir slutvikten i nytt år och nystart.
Måndag och vägdag, 78,4 visade vågen :)
Hej, jag vill gärna vara med igen. Startvikt 63,3kg
Hej, vill också vara med. Startvikten blir slutvikten i Nytt År och Nystart.
Skam den som ger sig! Hoppet finns att jag ska komma in i ett bra flyt igen, Jag satsar på en omgång till!