Nu har den 4:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad BEACH 2012 startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 3 Maj du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 29 April och sista sammanställningen kommer den 17 Juni. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! OBS! Eftersom anmälningstråden kom ut för sent så har det gått att anmäla sig efter etappens start (Sön29/4 -Tors 3/5) med startsvikt från v17. Första viktrapporteringen måste göras senast Lördag 5/5. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning » https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/beach-2012
Utmärkt medlem
528 inlägg
Hej, sammanställningen skickas till nysommar snart. Sophosc jag hittar inte din vikt för veckan innan så du är inte med. Ni alla andra, vi är 21st som slutförde utmaningen. Själv slutar jag med stor plus på vågen. Nu jag träna och äta nyttigt resten av sommaren och jag och nysommar återkommer men en ny utmaning i slutet av juli. Vi kommer dra igång en ny utmaning i första veckan i augusti. Kram på er!!!
Nu är hemsidan uppdaterad! Jag är jätteimponerad av er allihop! Ni har kämpat så otroligt bra! Själv slutar jag med ett rejält plus så nu får jag ta semestern till att lägga om och ladda om igen :o) 21st härliga kämpar slutförde hela etappen om 7 veckor och gick tillsammans ner hela -57,6kg! Ni ska vara så stolta över er själva! Jättestort GRATTIS till etappens vinnare som har gjort en rejäl viktresa hela våren och det är Nillan87! Som a sa ovan så är vi tillbaka i början av augusti för er som behöver en nystart efter semestern precis som jag och a som slutade denna etappen med plus! Jag önskar alla en varm och skön sommar! Kram
Tack för allt arbete ni lägger ner på oss! Ha en trevlig sommar ni också! Ses i nästa etapp.
Vi ses! Då ska jag vara mer disciplinerad!
Jag ångrar inte en sekund att jag hakade på det här!! Tack för två super utmaningar!! Jag behöver verkligen det här för att "orka" hålla min kamp igång!! Ser fram emot nästa!! Trevlig sommar!!! :) Och givetvis ett stort TACK för den tid och energi Ni lägger ner för att vi andra ska klara våra mål!!
att alla :) det tar sin tid och så men det är kul att se hur det går för alla :D ha en skön sommar så hörs vi om några veckor
Vi ses på nästa Trevlig sommar alla! och denna gång minus på hela resultatet
När kommer anmälningstråden för nästa utmaning?
heeej, det kommer om nån vecka :) jag och nysommar laddar för nya omgången!