icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning - Beach 2012 ANMÄLNINGSTRåD

Utmärkt medlem
528 inlägg
29 april 2012 11:33

Nu är det dags för den 4:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad Beach 2012 Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag i ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 29 April och sista sammanställningen kommer den 17 Juni. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast Torsdagen den 3 Maj OBS! Som startvikt måste ni ange den vikt ni hade vecka 17 eftersom vecka 18 är första veckan i etappen. Under de åtta etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 1 ton! ... Var med du också! Välkommen önskar a och nysommar !

• På gång
    41 inlägg
    6 maj 2012 11:16

Jag såg mitt namn där men inte i diagramet... vart ska man skriva in sedan sin vikt för denna vecka

• Mycket engagerad
    289 inlägg
    6 maj 2012 11:25

det finns tråd som heter viktutmaning beach 2012 på forum, där skriver du ditt vikt varje vecka