icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Visar poster från February 2010

16 februari 2010 17:18
2

Det går åt rätt håll

Hej alla kämpar Idag har det gått lite över 4 veckor sedan jag började och har gått ner 5,1 kg. Jag antar att snart stannar väll viktnedgången och man står stilla ett tag. Då gäller det att inte tappa focus och motivera mig själv till att...

Läs mer Kommentera