Detox
Har försökt vara disciplinerad fr.o.m söndags. Har gått sådär.
DOCK: inget socker :-) och är inte heller särskitl sugen.
Magen känns lite bättre efter nya tabletterna. Uteslutit laktos och gluten (nääästan).
Imorgon ska jag påbörja förberedelse för detox, sen blir det kalas i helgen så kör jag igång på måndag!!! Tidigare funkade det super när vågen stod still.
Har precis kört ett corepass som var riktigt bra, och sprungit som en tooooook. Love it.
Dusch, plugg och sen lite film.
Later.
Kommentarer
Logga in för att skriva en kommentar.
Ingen har kommenterat detta inlägget.