Det började så bra...
Jag har precis inlett min ledighet med att bli rejält sjuk. Har inte lämnat hemmet på några dagar, och tycker rätt så synd om mig själv. Å andra sidan har jag fått lite av en chans att peppa mig själv. Den här sommaren ska jag fixa det! Jag har kollat ut en lång motionsrunda och en kortare. Tänker mig promenader varvat med power walking. Mathållningen vet jag av erfarenhet brukar bli bättre när jag väl lyckas varva ner och få lite fokus i tillvaron (mitt problem är oregelbundenheten).
Så den här sommaren ska bli startskottet!
Kommentarer
Logga in för att skriva en kommentar.
Ingen har kommenterat detta inlägget.