icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search
29 januari 2013 17:25
1

förstainlägg

hejsan mitt första inlägg här :) mitt nyårslöfte var att gå ut och gå minst 30-60 minuter varje dag och inte köpa godis. Idag är det den 29 och hittils har jag hållt det, är chockad. vissa dagar har jag även gått två promenader. När snön har smällt blir det att jogga iallafall 2 ggr i veckan till att börja med :) Dock har jag ju ätit godis men om man jämför med förr så har jag minskat godisätandet drastiskt. Ingenting på vågen(men på min hund syns det haha) trots att jag har joggat 2 ggr också. Jag kommer dock kämpa på med promenaderna kanske bestämma att i februari ska jag ta 60 minutes promenader varje dag eller varannan. Är ju arbetslös så jag har all tid i världen, nästan iallafall, jag är ju på en dagsverksamhet 8-15.30 varje dag för arbetslösa ungdomar och äldre :) Maten går också bra förutom i tisdags då mamma bakade bullar och gjorde negerbollar, åt alldeles för mycket :( Men man måste misslyckas för att kunna säga nej nästa gång.

Kommentarer

  • 29 januari 2013 18:32
    elilas
    :)

Logga in för att skriva en kommentar.