På gång
39 inlägg
För att kicka igång mig ska jag från och med idag och 100 dagar framöver hålla mig strikt. jag har problem att va konsekvent. På helgerna barkar det iväg kalorimässigt. men nu har jag satt upp ett blädderblock på väggen, 100 blad, 100 dagar. Nån som hänger på? jag längtar desperat efter att se resultat på vågen nu! Kämpa med mig!
Varför är det ingen som anmäler sig?? Här kommer jag! Om hundra dagar är jag i mål! Detta kommer vi sätta glufsan!!! Är med dig på varje steg du behöver hjälp och peppning!
Tack för det! Snart dag 1 avklarad! Känns bra att ta kontroll. Och att HA kontroll helt och hållet måste kännas fantastiskt.... Längtar dit. Ska INTE trilla dit nu.
Vill också vara med! Men blev precis medlem så får börja imorgon.
Härligt! Nu ger vi JÄRNET!
Jag skulle ju så gärna vilja, men sen vet jag också att 100 dagar är fruktansvärt länge för mig..
Hej Jag vill gärna vara med :-) Började nu idag och behöver ALL peppning och målsättning för mig själf för att lyckas
Nathalia, ge inte upp innan du försökt! Vi grejar det här tillsammans! Anja1234, välkommen! Nu kör vi! Snart 98 dagar kvar "bara":) Att ha kontroll är så skönt!
Jag är med! Ska ej äta över energibehövet på 100dagar och om jag lyckas även sänka det med 500kcal utan att trigga hetsätning =)
Lycka till Sunset!
Hej alla!! Eftersom jag startade så sent i går räknar jag detta som dag 1! Idag har jag ätit... Hm.. Mitt minne, jag måste ha tappat det :/ Kvarg med saft 260g, 237g lasagne, 77g keso, stor sallad (räknar/vägs inte), 5 caschew nötter, 10 valnötter 2 deli knäcke, 30g leverpastej, 20g salami, 1 glas mjölk, 200g morötter, kvargdippa 70g... Ohhh gurka med men vägde inte den..! Oj hunnit med endel i mitt ätfönster. Äter periodiskfasta för att inte lockas till sötsaker. Hur har er dag varit?