icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

100 dagar med STENKOLL på kaloriintaget

På gång
39 inlägg
18 november 2012 14:07

För att kicka igång mig ska jag från och med idag och 100 dagar framöver hålla mig strikt. jag har problem att va konsekvent. På helgerna barkar det iväg kalorimässigt. men nu har jag satt upp ett blädderblock på väggen, 100 blad, 100 dagar. Nån som hänger på? jag längtar desperat efter att se resultat på vågen nu! Kämpa med mig!

• På gång
    39 inlägg
    21 november 2012 22:56

96 dagar kvar och det går bra. Idag skulle jag bort efter jobbet. Såg till att jag åt på jobbet. Sen tänkte jag bara ta kaffe dit jag skulle. Men då hade människan ställt sig o lagat middag för att jag kom direkt från jobbet. Snällt men jag ville verkligen INTE sabba för mig så jag sa som det var, jag hade nyss ätit. Kändes taskigt, men att äta för att "va schysst" hjälper inte mina feta lår! JAG är deras enda hopp nu;)

• På gång
    39 inlägg
    22 november 2012 19:44

Planerar nästas veckas mat. Lite av ett hästjobb faktiskt men den här veckan har det varit toppen att ha allt planerat i minsta detalj. Ska bli spännande att väga sig snart!

• Engagerad
    77 inlägg
    22 november 2012 23:16

Önskar jag kunde planera maten bättre men jag kan inte följa ett sånt schema. Är sällan sugen på det som planerats /: Men jag vet vad jag kan och inte bör äta så jag har ändå koll. Håller på att lära mig äta med ögonen, använda ögonmåttet och änsålänge funkar det förutom dålig aptit. Men det ger med sig. Kör hårt alla!

• På gång
    39 inlägg
    23 november 2012 06:21

Vägde mig nu i morse! Ner från 90.8 - 89.2 på 5 dagar! I like it! Idag är det fredagsutmaningen. ( FREDAGSMYS ni vet...) Jag måste ta långa promenader i helgen. Jag fyller år o mannen i mitt liv skulle baka en tårta och hela den innehöll 3137 kalorier!!! Blir att ta en liiiiten bit där! FRIDAY!!!!