Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 28 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 9 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Under Söndagen den 11 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på sön 11 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Alla är välkomna!
Kul grej.
Jag vill vara med, startvikt 113,9.kg
Hej, vill gärna vara med och med startvikt på 144 kg
Jag vill vara med, startvikt 88 kg
Jag är också med, startvikt 97,7 kg.
Jag vill gärna vara med. Väger in mig imorgon, men vikten ligger mellan 95-100kg tror jag.
Jag vill vara med. Startvikt 127,9 kg.
Hoppar gärna på detta tåget igen , skäms sen förra omgången när jag hoppade av vilket straffade sig med ännu mera kilon :(
Startvikt 101 kg. Att vara i en grupp med liknande startvikt känns som en bra idé
Jag vill gärna vara med också.
Startvikt 75 kg
Jag är med igen. Vill gärna vara med dimmigt körsbär som förra gången. Återkommer med vikten på onsdag.
Jag vill gärna fortsätta i lag Solgul. Återkommer med startvikt lite senare.