Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 28 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 9 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Under Söndagen den 11 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på sön 11 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Alla är välkomna!
Ska försöka igen
Väger nu 80 kg :(
Men det går mot jusare tider och jag kan sova hjälpligt så jag hoppas
är med i lag havsblå. är gärna kvar där. 103 kg
Hej!
Är ny här och vill gärna vara med! Startvikt 83,4kg
Jag vill gärna vara med igen. Startvikt 67kg. Tillhört lag havsgrå/isblå sist.
Vill gärna vara med! :-) Startvikt: 116 kg.
Jag är gärna kvar i Dimmigt körsbär med startvikt 100,5 kg!
Jag hänger också på denna omgång. Det gick inte så bra för mig här under hösten men nu är jag på G och kan tänka mig att detta skapar en extra motivation av att veta att man inte kämpar på själv. Pepp till alla!
Hej! Ny här och hoppar gärna på BL 2015. Min startvikt är 82,5.
Hej hopp alla glada i vårt avlånga land!
hej!
Ny här och hur fungerar detta? Vilken kost ska man äta? Vilken grupp ska man tillhöra? Vill gärna vara med om det är något som fungerar för mig.
Tacksam för svar!
Sussie
Hej! Jag vill vara med!
Min startvikt är 89,8 kg.